SZALON ETIKETT
Bejelentkezésével elfogadja a szalon szabályzat minden pontját. A szabályok nem ismerete, nem mentesít azok betartásának kötelezettsége alól. Köszönöm!
Időpont egyeztetése
Bejelentkezéseit személyesen, telefonon vagy üzenet formájában is megteheti. Munka közben a telefont nem mindig tudom felvenni, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, keresni fogom! Előfordulhat, hogy egyes szolgáltatásokra több hetet kell várni, az óhajtott időpontot mindig ennek függvényében foglalja le. A bejelentkezés csak a visszaigazolásommal érvényes.
Érkezés időben
Kérem, mindig érkezzen pontosan! Késés esetén mindig telefonáljon, értesítsen! Ha mégis késik, azt az időt az Ön kezelési idejéből kell levonni, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy a késés miatt már nem tudom elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérem, ilyenkor legyen megértő!
Időpont lemondása
Természetesen, bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a lefoglalt időpontra. Ilyenkor kérem, munkanapon*, minimum 48 órával előbb jelezze, hogy nem tud jönni.
Azonban:
– Ha az óhajtott időponthoz képest 48 órán belül történik a lemondás, az elmaradt szolgáltatás 50%-nak ellenében tudok új időpontot adni.
– Ha az óhajtott időponthoz képest 24 órán belül történik a lemondás, az elmaradt szolgáltatás 80%-nak ellenében tudok új időpontot adni.
– Ha egyáltalán nem jelenik meg, nem mondja le az időpontját, nem áll módomban fogadni többet. Amennyiben 10 munkanapon belül a lemondást elmulasztó Vendég nem jelentkezik, ismert telefonszámán nem tudom elérni és internetes elérhetőségein se kommunikál, az elmulasztott szolgáltatás 100 százalékáról szóló számlát állítok ki, nyolc napos fizetési határidővel.
Természetesen, ha valaki betegség/egészségügyi probléma miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj.
Amennyiben rendszeressé válik, hogy valaki variál, vagy áthelyezi az időpontját egy teljesen más napra, a harmadik ilyen alkalomnál 80%-os pótdíjat számolok fel. Az időpontok rendszeres ilyenféle áthelyezése, független a 48- és 24 órás szabálytól.
*Munkanap: hétfőtől péntekig tudom menedzselni az időpontok ütemezését, szombaton és vasárnap, nincs érkezésem kezelni a foglalásokat. (Ha hétfői napra esik az időpontja, előző hét csütörtökön érdemes jeleznie időpont változtatási szándékát.)
Szolgáltatás módosítási szándék
Amennyiben Szolgáltatás módosítási szándékát, a lefoglalt időponthoz képest 48 órán belül teszi meg, vagy csak az üzletbe belépve jelzi felém, a végösszeg az eredeti foglalás szerint kerül elszámolásra.
Betegség esetén halasszunk
Ha betegnek érzi magát, kérem, egyeztessünk új időpontot!
GYERMEKEK, háziállatok
Amennyiben nem tudja megoldani, hogy vigyázzanak gyermekére, házi állatára, először egyeztessen, kérem velem!
Telefonálás
Legjobb, ha kozmetikában néma üzemmódra állítja a telefonját. Önnek is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnia, csak arra, milyen jó végre önmagával törődni kicsit.
Az ünnepi időszakra, decemberre vonatkozó szabályok
A decemberi hónapra lefoglalt időpontok módosítására, variálására, lemondására november 20.-ig van lehetőség.
Aki december elseje után szeretné előjegyzett időpontját módosítani, variálni, lemondani annak 80% pótdíj megtérítendő.
Pótdíjas retorzió alól az egyetlen kivétel: A VENDÉG beteg, a VENDÉGnek egészségügyi problémái vannak.
Jó pihenést és szépülést kívánok!