+3620 472 1583 info@szepsegedre.hu

SZALON ETIKETT

 

KEDVES VENDÉGEIM!

 

KÉRNÉM SZÉPEN, HOGY CSAK AKKOR FOGLALJON HOZZÁM IDŐPONTOT, AMENNYIBEN ELFOGADJA ÉS BETARTJA AZ ALÁBB FELTÜNTETETT KRITÉRIUMOKAT! KÖSZÖNÖM!

 

A szépségipari szakemberek, mint én is, minden nap emberekkel foglalkozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére, sajnos sokszor szembesülünk vele, hogy nem minden vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért született meg ez az írás.

Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Önnek.

1. IDŐPONT EGYEZTETÉSE

Bejelentkezéseit személyesen, telefonon vagy üzenet formájában is (sms, e-mail) megteheti. Ha az írásos, ha a telefonos lehetőséget választja, sose felejtse el a lényeget: Mikor? Hány órára? Milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni?

Munka közben a telefont nem mindig tudom mindig felvenni, nem tudok azonnal válaszolni az sms-ekre, de amint szabad vagyok, keresni fogom! Új vendéget csak akkor tudok elvállalni, ha az adott szolgáltatás 80%-át kifizeti készpénzben vagy elutalja a következő folyószámla számra előre: 104019148676849056481006 – Stranszky Anna Virág. Értelemszerűen, ha az új vendég lemondás nélkül nem jelenik meg, a előleg nálam marad.

Minden idősávom telített, így előfordulhat, hogy egyes szolgáltatásokra több hetet kell várni. A délután három és este nyolc óra közé eső időintervallumban az időpontjaim 5-6 hétre előre be vannak telve. Kérem, az óhajtott időpontot mindig ennek fényében foglalja le.

2. ÉRKEZÉS IDŐBEN

Kérem, mindig érkezzen pontosan! Késés esetén mindig telefonáljon, értesítsen! Ha mégis késik, azt az időt az Ön kezelési idejéből kell levonni, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy a késés miatt már nem tudom elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérem, ilyenkor legyen megértő!

3. IDŐPONT LEMONDÁSA/Variálása

Sajnos, sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jött el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekem bevételkiesés, illetve más vendégről való lemondás is. Természetesen, bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a lefoglalt időpontra. Ilyenkor kérem, munkanapon*, minimum 48 órával előbb jelezze, hogy nem tud jönni. Ha az óhajtott időponthoz képest 48 órán belül történik a lemondás, nem munkanapon*, az elmaradt szolgáltatás 50%-át kell kifizetni, így jár új időpont. Ha az óhajtott időponthoz képest 24 órán belül történik a lemondás, munkanapon, az elmaradt szolgáltatás 80%-át kell kifizetni, és csak így adok új időpontot. Ha egyáltalán nem jelenik meg, nem mondja le az időpontját, nem áll módomban fogadni többet. Természetesen, ha valaki betegség/egészségügyi probléma miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj.

Amennyiben rendszeressé válik, hogy valaki variál, vagy áthelyezi az időpontját egy teljesen más napra, a harmadik ilyen alkalomnál 80%-os pótdíjat számolok fel. Az időpontok rendszeres ilyenféle áthelyezése, független a 48- és 24 órás szabálytól.

4. BETEGSÉG ESETÉN HALASSZUNK

Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik. Ha betegnek érzi magát vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrén, például herpesz, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Ön ne kapjon el semmit a szalonban, Ön se veszélyeztesse magát, engem vagy a többi vendég egészségét!

5. GYERMEKEK

Amennyiben nem tudja megoldani, hogy vigyázzanak gyermekére, először egyeztessen velem!

6. TELEFONÁLÁS

Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhat, vannak, amik közben nem! Legjobb, ha a szalonban néma üzemmódra állítja a telefonját. Önnek is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnia, csak arra, milyen jó végre önmagával törődni kicsit.

Bejelentkezésével elfogadja az szalon etikett összes pontját!

Ezek teljesen evidens, maguktól értetődő kérések, melyeket jobb esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk és sikerült elsajátítanunk. Ha ezeket a szabályokat betartja, szuper vendég! Tiszteljük, becsüljük meg egymást!

Jó pihenést és szépülést kívánok! Köszönettel:

Anna

*Munkanap: Hétfőtől péntekig tudom menedzselni az időpontok ütemezését, szombaton és vasárnap, nincs érkezésem kezelni a foglalásokat. (Ha hétfői napra esik az időpontja, előző hét csütörtökön érdemes jeleznie időpont változtatási szándékát.)

Pin It on Pinterest